Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חמאסניק : טוקבק הזהב - הטוקבקים המנצחים של השבוע / חבל על המאמץ, כדי לך לוותר!

חמאסניק : טוקבק הזהב - הטוקבקים המנצחים של השבוע / חבל על המאמץ, כדי לך לוותר!. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: ‫רק שיבוא כבר איזה חמאסניק מתאבד עם טירוף בעיניים‪ ,‬רק שיבוא‬ ‫אלי ואני מפרק עליו אפוד שלם‪.‬‬ ‫אבל האמת שבתכלס לא קורה כאן כלום‪.‬חברון זה לא לבנון‪.‬‬ אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ:

אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. לי ולחברי לעלות למסוק ונעבור את גבול עזה. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות.

אלפים הפגינו בלונדון: "חירות לפלסטינים"
אלפים הפגינו בלונדון: "חירות לפלסטינים" from www.ynet.co.il
בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). רון בן ישי, ימי הכלניות: אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט.

הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015.

חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: מה אתה עושה, יא חמאסניק? לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. אם רק תוציאו את הראש שלכם מאיפה שהשמש לא זורחת ותטרחו לראות מוסלמים ממטר לשם שינוי. אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. חמאס בסרטון הסתה חדש, מזמין פלסטינים לפוצץ חרדי הממתין בתחנת אוטובוס עם נוסעים נוספים • צפו. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה.

אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית. מה אתה עושה, יא חמאסניק? חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה: אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת.

‫צה"ל צילם חמאסניק דופק עז או כבשה‬‎ - YouTube
‫צה"ל צילם חמאסניק דופק עז או כבשה‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. לי ולחברי לעלות למסוק ונעבור את גבול עזה. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). מה אתה עושה, יא חמאסניק? אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור.

לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט.

Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה: שונא ישראל שונא המדינה שונא יהודים.

מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik).

הפועל תל אביב - איןציקלופדיה
הפועל תל אביב - איןציקלופדיה from images.uncyclomedia.co
מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. רון בן ישי, ימי הכלניות: הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק.

ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק.

ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: אז מה אתה עושה פה? אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ. חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה: גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. ירדנו מהמסוק נכנסנו למחילות של החמאס והמפקד אמר: Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא?

מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל חמאס. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik).